JEG AFHJÆLPER BL.A.:

stress, dårligt immunforsvar og smerter i skuldre, arme, ryg og nakke

erhvervet ved uhensigtsmæssige arbejdsstillinger samt muskelspændinger efter mange ensidige bevægelsesmønstre.

JEG AFHJÆLPER BL.A.:

stress, dårligt immunforsvar og smerter i skuldre, arme, ryg og nakke

sundheds-ordning, akupunktur mod smerter

Hvad dækker sundhedsordningen?

Behandling af specifikke arbejdsbetingede skader og sygdomme og forebyggelse af sådanne.
Jeg foretager som din Kinesiolog RAB, en individuel vurdering.
Behandlingen skal vedligeholde og sikre arbejdsevnen for at være omfattet af ordningen.

• Din virksomhed bestemmer selv, hvor mange behandlinger den vil betale for, i hvert enkelt arbejdsrelateret behandlingsforløb.

• Virksomheder der tænker nyt og anderledes er populære arbejdspladser. De investerer i medarbejdernes sundhed.

• Sorte eller røde tal på bundlinjen – skyd genvej til sundhed nu. Det betaler sig.

Hvem kan bruge sundhedsordningen?

Ordningen gælder alle virksomheder, uanset størrelse, herunder enkeltmandsvirksomheder – se længere nede – og skal gælde for alle ansatte på lige vilkår.

Sundhedsordningen er målrettet virksomheder, der ønsker, at medarbejderne kan genoprette sundhed eller  forebygge skader, sygdomme, lidelser og slid, der er erhvervede i forbindelse med arbejdet.

Samtidig bestemmer du som virksomhedsejer, hvor mange behandling der må tilbydes hver enkelt problemstilling.

Hvad koster det for din virksomhed?

Det koster kun din virksomhed den aktuelle udgift til behandlingerne.

Virksomheden/firmaet indgår en skriftlig aftale med mig, inden behandlingen starter.

Udgiften til behandlingerne er fradragsberettiget for virksomheden og skattefri for medarbejderen.

PRAKTISK KAN DET FOREGÅR PÅ TO MÅDER:

1. Regningen sendes til firmaet med navn på den behandlede medarbejder
  2. medarbejderen betaler (lægger ud) for behandlingen, og får en kvittering, som afleveres til og refunderes af firmaet.

Sygdom og smerter nedsætter livskvaliteten og påvirker arbejdsmiljøet

Både den ramte medarbejder,
men også for kolleger og ledelse, da det ofte fører til sygemeldinger.

I mere alvorlige fælde kan det føre til nedslidning og i værste fald langtidssygemelding.

Danske Kinesiologer en brancheorganisation for veluddannede kinesiologer, og står bag sundhedsordningen.

Super virksomhedsordning for
selvstændige/ enkeltmandsvirksomheder

Det koster kun din virksomhed den aktuelle udgift til behandlingerne – og hele beløbet er fradragsberettiget.

I en enkeltmands virksomhed har du mange forskellige kasketter og områder du skal varetage. Med en virksomhedsorning kan du få langt mere hjælp end til kun de fysiske problemstilliger. For udover at arbejde med de fysiske gener som kommer i et arbejdsliv, kan du også i din enkeltmandsvirksomhed få hjælp til at:

• Slippe smerter og arbejdsrelaterede skavanker

• Slippe begrænsende overbevisninger ifht til din virksomhed. Det kan feks være i forhold til økonomi, præstation, kunder, succes, formidling osv.

• Få din underbevidsthed til at arbejde i samme retning som du - som medspiller istedet for modspiller.

• Få afklaring, på områder, hvor du er i tvivl om, hvilken vej du skal gå.

• Arbejde med den tvivl, stress, mismod, opgivenhed mm. der evt. dukker op undervejs, så problemerne/følelserne ikke stagnerer og sætter sig fast.

• Du får færre sygedage og skavanker.

Nyd din kaffe i sofaen, mens du booker tider her: