NADA genopbygger

• Organismens anti-stress system.

• De kognitive funktioner.

• Sætter skub i personlig udvikling.

• Mindsker effektivt smerter, stress og depression.

Hvad er NADA
øre-akupunktur?

NADA bygger på kinesisk øre-akupunktur og traditionel kinesisk medicin (TCM), som er mere end 2000 år gammel viden om menneskets opbygning og sundhed.

NADA skaber balance på celleplan og du kommer i psykisk og fysisk balance.

Sygdomme skyldes ifølge traditionel kinesisk medicin ubalance i kroppen. NADA øreakupunktur kalibrerer dit energisystem.

NADA akupunktur beskrives i TCM som en metode, som styrker kroppens grundlæggende energiressource og som harmoniserer alle organer i kroppen (fysisk og psykisk)

​Ifølge TCM er symptomer eller sygdom en konsekvens af, at der er ubalance mellem Yin og Yang eller klientens Qi (energi) ikke cirkulerer normalt.Når Qi er stagneret, kan det feks. vise sig i smerter, stress og depression.

Fysiske symptomer:

• Hovedpine og migræne
  • Smerter generelt
  • Stress/forhøjet alarmberedskab
  • Stoftrang (alkohol, sukker, mad, nikotin mm.)
  • Højt blodtryk
  • Svedtendens
  • Nedsat hukommelse
  • Energiforladthed og træthed
  • Hedeture
  • Søvnproblemer
  • Fordøjelses problemer

Psykiske symptomer:

• Mangel på selvværd / selvtillid
  • Indlæringsvanskeligheder
  • Psykisk uro
  • Tankemylder
  • Mangel på initiativ
  • Angst og panikanfald
  • Irritabilitet og vrede
  • Søvnløshed og mareridt
  • PTSD
  • Misbrug
  • Mangel på livsglæde

NADA øreakupunktur

Løfter personen, giver ro, sætter skub i personlig udvikling, afbalancerer følelser som vrede, tristhed, opgivenhed og offerfølelse samt sænker stress-niveauet.

NADA øreakupunktur harmoniserer og stabiliserer sindet, psyken og fysikken, og muliggør medicinreduktion.

NADA fremmer personlige ressourcer, livskvalitet og stabilitet.​

Sådan foregår behandlingen

Behandlingen er generelt smertefri, men som regel kan der mærkes et lille stik, som hurtigt forsvinder igen.

​Behandlingen består af fem nåle i hvert øre, som skal have lov at virke i 45 minutter. Nålene er sterile engangsnåle, som altid kasseres efter en behandling.
Nålene vil løsne sig under behandlingen og enkelte kan falde ud.

Enkelte punkter i øret kan føles ømme, hvilket som regel er et tegn på effektiv behandling.

De fleste vil føle sig afslappede under og efter behandlingen. Andre mærker varme, kulde eller snurren i øret eller i dele af kroppen, hvilket er en normal reaktion. Efter behandlingen er det er  muligt at få magnetkugler i ørerne, som et supplement til NADA behandlingen. Kuglerne kan sidde i flere dage og virker særlig godt ift. søvn, stress, angst og trang (sukker, mad, stoffer, alkohol).

Hvordan du har det efter NADA øreakupunktur varierer fra gang til gang. Du skal se det som en proces, hvor du ubevidst tager fat i dét, som er næste skridt, for at få det bedre. Du kan føle dig træt og have brug for ro og hvile, eller du kan føle dig fuld af energi. Du kan måske føle en form for tomhed, når noget gammelt er sluppet, som du måske har identificeret dig med i mange år.

Selv om det er positivt at give slip, er det ikke unormalt, at der opstår en følelse af at mangle noget. Når det i lang tid har været en del af ens selvbillede, kan det kræve lidt tilvænning at lære sit nye jeg at kende, og til at få sat noget andet mere positivt i stedet for.

Drik rigeligt med vand i de kommende dage, så en evt. udrensning bliver støttet.

Et forløb med regelmæssighed giver det bedste resultat
- 2 eller 3 gange ugentligt i en periode, afhængig af dit problem.

Priser:

NADA Øreakupunktur :

350 kr

Magnet kugler, supplerende behandling

20 kr

Betaling:

Mobile pay/ bankoverførsel

Nyd din kaffe i sofaen, mens du bestiller en tid:

Hvad siger klienterne?

"NADA forløbet hos Miriam bevirkede, at jeg fik mere ro på nervesystemet, forbedring af nattesøvnen, mere overskud og større overblik, hvilket var det jeg kom for.
Behandlingerne hos Miriam foregår i en rolig og afslappet atmosfære, som gør det nemt at opnå tillid og tage imod behandlingen”

– E. E.

Download gratis guide

Døjer dit barn med forstoppelse? Så kan du hente hjælp i guiden : Sådan hjælper du dit barn til en god fordøjelse.

forstoppelse, fordøjelse,

Ved at udfylde formularen får du “Forældreguide - sådan hjælper du dit barn til en god fordøjelse", samt du modtager nyhedsbreve med tilbud og brugbar viden om sundhed og velvære. Jeg lover at passe godt på din email adresse.